ALOE VERA

Vad det har snöat! Stora flingor med. Och det mesta ligger kvar.
Ganska mysigt när man ser det inifrån. Säkert kallt ute dock.
Vi har legat i sängen, druckit kaffe och sett på film.
Blev medbjudna till Borås för att se lillbrorsan Chris spela hockey. Tycker dock INTE jag orkar med typ 6 timmar i bil och ett par timmars sittande i en kall ishall. Hoppas det går bra i alla fall.




Min lillasyster Natty är i Jönköping på Oriflame-kick off. Fasen vad kul, hade skitgärna varit med. Älskar sånt. Jag är ju en aning besatt av hudprodukter av alla slag också. Har tänkt mycket på det där. Vad vi tjejer är olika. Jag har hur mycket "sånt" som helst. Krämer, masker, parfymer, dofter, hårprodukter, pulver. I alla prisklasser. För mig kvittar det vad det kostar medan jag vet att andra ENBART köper dyra saker. Jag köper det som luktar gott och fina förpackningar. Har ju kärlek för Aloe Vera också. Mina bebisar har en helt egen serie hudprodukter + det jag fick av min familj i fördelsedagspresent. Jag vet inte om jag tror på anti-wrinkel" o.s.v. Men det känns skönt för stunden och det är som en hobby. Aloe Vera är absolut bäst.
Här är några produkter jag inte skulle kunna leva utan:

           
Foreverliving-produkterna är lite dyrare. Jag säljer dem om någon är intresserad.
Har även partyn hemma hos andra. Riktigt fina grejer, som verkligen hjälper. Ren, pure Aloe Vera i världsklass.
Tittar ni i era badrumsskåp där hemma är första ingridiens "aqua" i ALLT. Tänk när ni går ut efter att ha tvättat håret, smörjt in era kinder eller löppar. Vatten fryser - visst?
I dessa produkter finns inte detta. Det är toppen.




Som sagt så säljer min syster Oriflame just nu. Lite billigare produkter, finare förpackningar och väldigt roliga saker.
De har en egen aloe vera serie som jag provat, och älskar.

 
Gå in på hennes blogg ifall ni är intresserade.



Man kan verkligen bli beroende alltså.
Jag är fast.
4 life.


Kommentarer
Postat av: Marie

Finns det någon kräm för HEMSKT torr hud så kan jag vara intresserad av aloe vera..

Letat överallt och alla krämer gör det bara värre(ansiktet och händer).

2009-02-01 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0