Sådär ja..

Börjar känna mig betydligt bättre trots att magen fortfarande värker och att jag inte har vågat äta något än. Tänkte vänta till Marcus kommer hem så vi kan äta något lätt ihop. Man ska väl inte trycka i sig vad som helst direkt efter magsjuka (eller vad det nu var)!
Plockat undan lite, ytdesinfekterat toaletter och tvättat kläder jag använt de senaste dagarna har jag gjort i alla fall. Duschen var ju guld värd kan jag säga för fy fasen vad jag såg ut innan. Jag såg icke levande ut helt enkelt.
Pratat med Marcus mor i telefon 36 minuter, druckit pärondricka och nu tänkte jag bara skriva av mig lite.

Fick en kommentar/fråga om hur gammal jag är. Jag är 23 och blir 24 år den 23/1 - alltså om drygt en vecka. Ser dock inte en dag äldre ut än 19. He he.

Till helgen har vi tänkt att kanske gå ut och äta middag, någonstans. Man kanske borde åka till Tuppen i Säffle eller något, var jättelängesen jag åt där och de har ju riktigt god mat. Karlstad hade varit trevligt men jag orkar inte köra så långt bara för mat. Någon som har något att rekommendera?
:)

Nä, dax för lit epillande här hemma innan guldmannen dyker upp!

Toodiloo!




Kommentarer
Postat av: natty

Ja Glacier var den marcus gillade va?

2009-01-15 @ 15:19:54
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0