shopping, shopping.

Har precis kommit hem. Kom hem till lagad mat men ingen Marcus.
Stod färdiglagade fiskbullar i dillsås, kokta morötter och kokt potatis på spisen, med en lapp med massa gulligt på. Tack min M - det var mums.
Han är och tränar fotboll. Ja, är det inte det så är det innebandy. Tur han håller på med något grabben.
Jag och mammsen har varit på shoppingrunda i vår lilla stad.
Jysk - köpte massor av baby-sängkläder, lakan, filtar, en ram med mera...
Mamma shoppade loss på garn (hon är beroende av att sticka kläder och filtar till bebisarna).
På My shop köpte vi pyjamas och haklappar till de små.
Tror det mesta är färdigt nu.
Kollade på amnings behåar inne på My shop. Känns dock dumt att spendera 300-400 kr på en BH när jag inte ens vet hur det blir med amningen. Det får vänta.
Känner VERKLIGEN vad sliten jag är i kroppen. Ett par timmar på stan och jag höll på att stryka med (överdrift) - men jag har verkligen gått upp i vikt, min rygg är svag, jag är trött och blir lätt yr.
Alla vill prata och känna på min mage. Gulligt..... MEN i ärlighetens namn - Tröttsamt ibland.
Många vill så gärna berätta om sina egna graviditeter också, kul... men helt, helt, helt ärligt är jag rätt fokuserad på min egen och framförallt - gött trött på graviditeter överhuvudtaget ;)
Nä, gud vad tråkig jag låter nu.
Ska ner och lägga mig framför TV.apparaten med en mätt och STOR mage.

Take care




Kommentarer
Postat av: Elin

ser fram emot i morrn, o lovar att inte prata så mycket om graviditeter...;)

puss

2009-01-27 @ 19:07:39
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: madde

Det är ju sjukt kul att handla bebisgrejjer :D Fattig blir man dock..

2009-01-28 @ 13:23:35
URL: http://metrobloggen.se/maddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0