Sjukstugan

Åhh vad jag är sjuk. Har nog aldrig, i mitt liv, varit såhär dålig. Har nog alla symtom man kan tänka sig och jag antar att graviditeten förvärrar en del. Marcus är sjuk han också - ont i halsen och allmänt seg.
Har varit på gång ett tag men jag hoppas det går över snabbt!
Vi har laddat upp med C-vitamin, The, nyttig mat och varma filtar.

Igår var en dunderlugn dag.
Jag och Marcus var hemma HELA dagen och jag bytte aldrig ens om till "vanliga kläder". På kvällen hade vi filmkväll med syrran och Magnus. Vi gjorde massor av olika varma mackor med kantarellstuvning, tonfiskröra och sallad.
Det var gott och myspys. Såg två filmer gjorde vi, men jag var mest uppe och snöt mig hela tiden. Måttligt störande näsa.


Idag var meningen att vi skulle till Svanskog - åka skridskor, grilla, pimpla o.s.v. Men NEJ TACK det orkar vi inte. Hade varit riktigt kul annars men inte idag inte. Bara vara hemma och mysa med morgonrock och varma drycker.

Lägger upp lite jul och nyårs bilder senare .....







    

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi va sjuk så det blev att tittapå fyverkerierna på balkongen.hoppas snart ni blir friska:)

hör av er när ni åker t näl!*

2009-01-02 @ 14:14:10
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0