SNÖ



Vad det har snöat då!
Men vad synd att inte himlen är blå.
Snön blir mycket vackrare då.
Nu är himlen bara grå och trist,
och det hade lika gärna kunnat regna.
Kul för barnen.
Jag älskar att åka pulka.
Kanske till helgen?
Haha, not.



Jag har sovit länge idag. Människor säger till mig hela tiden att jag ska vila ut så mycket jag kan nu, och det försöker jag verkligen göra. Få upp flåset liksom, haha. Nä - skämt & sido. Det där med gravidkilon och trånga lungor vet jag verkligen vad det innebär nu. Inte roligt för varken rygg eller leder så det lär behövas tränas lite senare i livet. Kommer kanske bli tillräckligt mycket spring efter två små busiga twins iofs. Tvillingar - helt sjukt egentligen. Men vad roligt det måste vara att ha en tvilling bror/syster. Man har ju alltid någon jämngammal, alltid någon att prata med, alltid någon med samma prov eller läxor, alltid någon som skyddar en. Häftigt. Kommer de inte snaaaart????????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0