Tila Tequila



Jag har blivit lite smått besatt
Inte av henne.
Men av TV-showen.
Förstår inte varför men det är ju Heeelt sjukt.
Man kan ju inte sluta titta.
Haha!

Blev hamburgare till middag, Marcus agerade kock och jag hackade lök (vilket är bland det värsta jag vet).
Vi har pratat om NAMN och tror vi vet vad vi ska kalla våra gossingar.
Vi har pratat om dop och allt vad det där innebär.
Något måste man ha.
Vart det är, vem som håller i det, när det sker
KVITTAR för oss

Vi har även varit och sorterat skräp såsom papp och plast. Skönt att få bort sånt. Det tar sån plats.
Vi såg på "Lyxfällan" vilket alltid får oss att disskutera ekonomi.
Fick ett par kommentarer av 2 st som visst tycker att man klarar sig på minsta föräldrapenning-
OCH DET ÄR JU SJÄLVKLART
Man MÅSTE. Man har inget val.
Har man barn - MÅSTE man ge det barnet mat, kläder och allt annat.
Så det har aldrig varit snack om att man inte klarar sig.
Däremot finns det andra viktiga saker i ett barns uppväxt, enligt mig.
Som kostar pengar.
Och JAG VILL kunna skämma bort mina barn ibland.
Jag vill att de får de möjligheter som jag fick när jag var barn.
Det har ALDRIG handlat om märkeskläder.
Dessutom så vill jag kunna unna mig själv saker också.
Alla prioriterar vi olika.
Men det är fasiken ALDRIG fel med fast jobb och en bra ekonomi.

Aldrig, i något läge.

Nää.. Nu är det nog dax för lite MTV - Tila.
Vi hörs kanske innan sov-time.
Bye for now.

Kommentarer
Postat av: evelina

Klart som korvspad att man ska skämma bort barn och sig själv ibland!

Det är ju precis som du säger nte fråga om Gucci utan mer om möjligheter. En hyfsat fattig student som jag hejar stenhårt på att få unna sig grejer och inte enbart käka nudlar.

XXXXX

2009-01-30 @ 10:21:56
URL: http://kakbrak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart man ska skämma obrt sina barn, det gör vi och som sagt, jag går pålägsta f-penningen. VI skämmer bort våra barn, dock inte emr resor och sånt för det är dom för små för att komma ihåg ändå. Men typ vattenpalatset och såna saker kan vi göra utan att tänka på plånkan..

Vi har aldrig behövt tänka på vad vi handlar eller kolla priser heller ;-)



2009-01-30 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0