v c t

Jaha - nu har jag varit på vårdcentralen då.
Träffade Dr Thomas Wladowlowskij (eller något liknande) och tydligen så har jag bihåleinflammation. Detta har tydligen orsakat min huvudvärk. Eftersom det inte var "tillräckligt farligt" och p.g.a. graviditeten slipper jag penicillin nu i alla fall. Skönt att slippa DET OCKSÅ! Hoppas det inte blir värre.
Två st läkarbesök idag då. Bara tvillingträffen kvar, som börjar kl. 15:00. Det blev ju inställt sist så jag hoppas det blir av idag. Intressant att se vad det kommer att innebära och kul att träffa bebis-twins som redan kommit till världen.
Efter detta flyger jag och min gubbe ner som två kanonkulor i våran lilla pärla till Uddevalla/syster och Magnus. Ska bli trevligt att åka bort ett dygn och slippa denna håla till stad.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0