Vecka 36

Lollolisans graviditetskalender

Min graviditet - BF Sön 22 feb 2009 Uträkning utgår från dagens datum: Mån 19 jan 2009.
Din graviditet startade Mån 19 maj 2008.
Din menscykel är ca 27 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 2 jun 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 246 av 280. (87,9%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 22 feb 2009
Du har 34 dagar kvar till förlossning.




Hallå! Vart tar tiden vägen? Vart försvinner den?
Känns som igår jag och Marcus satt nervösa och väntade på att titta på stickan (gjorde tre test samma dag för jag trodde inte på det). Efter det åkte vi till Linda & Stefan med en massa öl. Ja, Marcus firade i alla fall.
Nu kan det Verkligen komma när som helst. Jag ska bli TVÅbarnsmamma när som helst. Helt sjukt. Underbart, skrämmande, skoj, häftigt. Jag har längtat så länge och är nu förberedd till max. Ifall det nu går....





Snart snurrar jag runt med vår fina vagn.





Kommentarer
Postat av: ceelia

snart är era små bebisar här:),vad jag längtar!



Ni kommer bli jätte bra föräldrar<3

2009-01-19 @ 12:44:50
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: Louise

Cissi - PÖSS på dej!

2009-01-19 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0