Wee

Såg på TV idag att de som dricker minst tre koppar kaffe/dag löper 50% mindre chans att bli dementa.
-Något bra med kaffe-drickandet i alla fall!


Nu har vi sett på "unga mödrar". Tror det intresserar mig betydligt mer än Marcus, så nu sitter han och glor på någon dokumentär om Manchester United.
Jag har lovat honom att vi ska åka och se en match och samtidigt hälsa på mina släktingar i Birmingham.
Han har träffat de flesta, men inte alla.
Och det är ju alltid trevligt att ta en kryssning till England, visst.
Tänkte tjata med mig syrran och Magnus också.
Och mom & dad.
Blir nog inte så svårt om jag lockar Natty med bebisarna.
Haha.

Är riktigt skrivsugen idag. Kanske tar igen för gårdagens NOLLA.
Snodde en lista utav en hederlig bloggare:

Tycker om: Familj - Vänner - vackert väder - Fina kläder - Hudprodukter - Glansigt hår - god mat - chips
Tycker inte om: Falskheter - Kalla vindar - tatueringer - magsjuka - när någon mår dåligt
Äter helst: Potatisgratäng - kött - ost - buffalo wings - köttfärslimpa - grönsallad - kokta grönsaker
Dricker helst: Mjölk - vatten - pärondrycker - Loka/ramlösa - Öl
Gör helst: Reser - fikar med vänner - ser på film - dansar - Umgås med Marcus - bloggar - lagar mat
Vill med mitt liv: Resa - utbilda mig - umgås med våra barn - mysa - leva ihop med M - vara lycklig
Ska med mitt liv: Resa mycket - utbilda mig - umgås med familj/vänner - vara ärlig och trogen - leva lyckligt
Vad gör du om 5 år: Är gift med M - rest ett par gånger - på gång med utbildning - köpt en fin bil - happy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0