.W.E.L.L.

Jag känner mig som "blondinbella a la brunettlollo".
Jag har fått kommentarer och sms om att INTE sluta skriva blogg. Är jag kändis kanske?
On my way i alla fall....
Sanningen är den att jag helt rätt av inte vet vad jag ska skriva om.

1, Känns som det mesta skapar kalabalik nowadays.
2, Antar att ni är gött trötta på att läsa om min graviditet (suttit där själv!).
3. Inte så intressant att veta vilka hudprodukter jag gillar mest, nå - inte dagligen i alla fall.
4, "Outfit-bilder" är väl inget jag skulle komma långt med. Nja!
5, Jag vågar inte ens nämna min sambos dotter i bloggen p.g.a. privata skäl.
6, Kan ändå inte med ord förklara hur mycket jag bryr mig om Marcus.
7, Blir blockerad på andras "skriv-ställen" vilket jag nedvärderar starkt (eftersom de läser min).
8, Intresserar mig alltför lite om TV, film, religioner, politik och vädret.
9, Tycker att internet är ett ställe för allmänheten och vill inte vika ut mig helt och hållet här direkt.
10, Vill gärna veta vilka ca. 200-300 st som läser nästan dagligen och ni är ruskigt kassa på att kommentera.

Sådär då - då vet ni det och därmed vet ni vad NI behöver förbättra.

_______________________________________________________________________________________

Har i alla fall (ifall någon undrar) varit hos Dinah, JC och Yasmine och käkat frulle och spelat "geni". Jag fick bara en massa barnfrågor om tecknade serier o.s.v. vilket jag SUGER på. De kunde alla svaren i stort sett, kul för dem.
Marcus har haft prov i skolan. Sist fick han alla rätt och det får vi väl hoppas på igen :)
Vi har handlat en sväng på Ica, ätit mat, tvättat av bilen (det värsta), börjat packa seriöst för babyankomst (vet fasen inte vad jag behöver ha med mig).

Ikväll börjar Let´s Dance vilket vi ska titta på.
Gillar sådana familjeprogram och det är kul med folk som inte tar allt så fruktansvärt seriöst.




Happy ??



Kommentarer
Postat av: Cheeri

Hej hej, jag tänkte ge mig till känna som en av de där 200-300 besökarna. Jag tittar in då och då. Jag tycker du skriver på ett avslappnat och härligt sätt. Jag tycker att det är spännande att du ska ha tvillingar (är lite avundsjuk också ;)) Sen är jag också bonusmamma och så diggar jag din mamma!

Jag har gjort flera försök att blogga men det slutar alltid med att skrivandet hämmas av att det finns för mycket jag inte kan skriva om.

Så, nu har jag gett mig till känna och gett ursäkter/förklaringar till mitt läsande ;)

2009-01-09 @ 20:28:52
URL: http://viddingrindigen.blogg.se/
Postat av: bex:

jag läser!

2009-01-09 @ 21:19:26
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag med ^^, mest för att jag inte har alltför mkt för mig och sen är de kul å höra hur de går med knoddarna :)

2009-01-10 @ 00:26:29
URL: http://saraangelica.blogg.se/
Postat av: maria

jag glömmer kommentera..=(

2009-01-11 @ 21:14:35
Postat av: Andrea

Här är en till som läser din blogg. Jag älskar alla inlägg som har med graviditeten att göra. Har själv gjort tvilling-gravid-resan. Är roligt att läsa om andra i samma situation. Mina är 7½ mån nu. Dessutom bor vi relativt nära varandra.

Tycker det är synd att det svenska avundsjukan gör sig påmind alltför stark i kommentarerna. Har inte folk något bättre för sig? Tänk om alla skulle lägga ner energi på sina egna liv istället. :)



Iaf, tycker din blogg är jätterolig att läsa och kan inte alls förstå varför elaka kommentarer haglar in!

2009-01-12 @ 11:54:30
Postat av: Elin

awee aweee awee

2009-01-13 @ 21:30:12
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Fina!

Jag läser!

Hittade din blogg på FL efter att jag började söka allt om tvilling graviditeter.

Är själv i v.16 nu och tycker att allt är så spännande.



Så sluta inte skriva jag vill läsa mer!

2009-02-09 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0