XO, städ, lasagne.

Nå. Dagen är snart slut. Lite kvar bara.
Har varit ett par timmar på XO och fikat med Amy. Det var jätte roligt att träffa henne igen, efter ett halvår. Hon har bott i Oslo tjejen - tack för en trevlig fika gumman.
Efter det har jag och Marcus städat. Känns som om bebisarna snart kommer nu, som sagt och då vill man ju ha ett skinande hem. Marcus har dammsugit som en galning och jag har plockat lite.
Strax ska mannen i huset bjuda på hans egna lasagne vilket ska bli intressant och jag ska ligga på soffan, vila och äta och bara vänta in att bli mamma.
Imorgon är en ENORM dag också. Min familj och Marcus familj kommer hit så det är skönt att vi fick lite fint här hemma.


JAG ÄR SÅ, SÅ, SÅ GLAD!








Kommentarer
Postat av: Amy

Det var SÅ kul att träffa dig. Kändes som vanligt, som om att tiden stått stilla. Vi ses snart igen, och då kanske den fina magen har levererat små knytten! Pappa såg fotona, och tyckte magen var stor & fin. Ha en bra kväll. PUSS

2009-01-22 @ 17:43:01
URL: http://banditqueen.se
Postat av: evelina

snokar in här och önskar dig lycka till nu när du snart ska kläcka dina bäbisar.

Hoppas allt kommer och gå bra och att du får föda så som du vill.



XXXX

evelina

2009-01-22 @ 18:50:31
URL: http://kakbrak.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hoppas i allafall att du får en bra förlossning och att ni alla mår bra efteråt!Lyckönskningar kan man väl inte få för många av antar jag....håller tummar för er.

2009-01-22 @ 19:10:58
Postat av: Anonym

Vet Amy att det ska bli en Amy till?

2009-01-22 @ 19:20:47
Postat av: Amy

Jaa-a. Det vet hon :)Tycker det är ett mycket passande namnval ;)

2009-01-22 @ 19:34:48
URL: http://banditqueen.se
Postat av: Louise

Ja MAMMA! Men det var BARA Amy som visste. Nu vet alla, haha!

English people.

Big hugs to you mother!

2009-01-22 @ 20:10:01
Postat av: Louise

TACK alla, ni är så gulliga så!

2009-01-22 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0