Nathalie Lisa Larsson

Jag kan inte fatta.



- att detta är syster Natty.
Hahaha.



Jag kan heller inte fatta att jag såg ut såhär för bara 15 veckor sedan.
Sick, sick, sick.

Idag ska jag och Marcus till församlingshemmet på dop-info. Kristna som vi är.
Eller inte.
Får se vad de har att säga iaf.
Ska åka till mamma och lämna av barnen om en stund.

Helgen blir megalugn för mig. Och oss.
Har nog inget planerat.
Kanske en åktur till någon mysig strand med pick-nick på lördag.
Om vädret är bra.
Hoppas på det.

Jag har bestämt mig för att slopa "försöka bli - söt tjej - och flickig på det".
Jag passar INTE i klänning.
Jag passar INTE i klackpjux.
Jag passar INTE i en massa pill.
(Tycker heller inte att det är speciellt snyggt!).
Dax att klä mig i det som JAG tycker är snyggt.
Har spenderat alldeles för mycket pengar på kläder jag köper för att jag tror att jag kommer trivas i dem och försöka se lika gullig ut som alla andra småtjejer.
INTE SNYGGT! INTE på Louise.
Kände mig p-a-t-e-t-i-s-k i lördags.
Haha!

Nu helt plötsligt längtar jag till sommar 2010!
Då ska vi ju på semester med Amy och Eddy.
Jag röstar för Grekland.
Men vad som helst går egentligen bra.
Kreta vore nåt.
Längtar, längtar!

Sedan min förlossning har min hud varit fruktansvärt torr.
Speciellt runt ögonen så nu ska jag peela mig med swedish spa produkter och smörja som en dåre.
Sen blir det plock med mina godingar och sen till församlingshemmet.

SEE YA  !















Kommentarer
Postat av: Dinah

tack för inbjudan till dopet! :) Vi kommer gärna!



vad e det för bild på Natty?? What tha fuck?? ha ha ha



kram

2009-06-05 @ 21:16:12
URL: http://dinolino.blogg.se/
Postat av: evelina

Måste bara berätta att jag hade en sjuk dröm om dig för nån natt sen. Drömde att någon på stan stannade mig lämnade över en av dina bebisar och sa att jag skulle ha koll på den. Sen bröt jag mig in hemma hos dig och då kom någon farlig säkerhetsvakt och kastade ut mig. Jag fick vänta tills du hade kommit hem så att jag kunde lämna över bebisen (oklart vilken av dom det var) i tryggt förvar...

Hmm?

2009-06-08 @ 09:32:09
URL: http://kakbrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0