1 månad idag

Mina småttingar blir en månad REDAN!
Vad snabbt tiden gåååååår....
Den får gärna gå snabbt fram till vår/sommar men sen får tiden gärna sakta in lite.
Blir rädd av allt tjat om att börja jobba igen, söka dagisplats o.s.v. BLÄ!!!

Tack för tipsen om jeans-inköp. Gillar också Nelly men modellerna är så fruktansvärt smala där och så är ju inte riktigt fallet för min del. Det är svårt att föreställa sig samma jeans på en kropp med både ass och lår. Snygga kläder dock.

Idag kommer BVC hit och ska mäta och väga de små liven.
Sen kommer syster och Magnus.

Men nu ska jag mata mina älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade de växt något de små? Kram

2009-03-15 @ 19:07:51
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh men det är leggind...så de e ju mer bekväma:P

Skulle aldrig köpa as tighta jeans för dyra pengen heller:P Jisse lollo 1 månad redan?! Vart försvann tiden?

Hoppas ni ahr det gött o nu e våren här!!

2009-03-18 @ 15:36:21
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0