......

Nu kliar det rikligt i mina ögon små. Jag är trött - borde sova - borde vila.
En kort bloggis hinner man väl dock med.

Har varit en toppen dag. ÄLSKAR vår.
Vi har varit ute på långpromenad till stan. Köpte en skinnjacka i kort modell och två st. linnen på PapaYa. Var längesedan jag shoppade så det var kul. Sedan lekte vi lite i lekparken på torget och handlade lördagscandy på ICA.
Imorn blir det en tur till Svanskog för familjeträff. Trevligt.
Sedan blir det väl Beck på kvällen - STANDARD.
God mat på det.

Nu ska jag ta mig neråt och se till mina älsklingar.

Hoppas alla haft en trevlig lördag. Fulla som nyktra.

Sleep good.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se mera bilder på dina söta bebisar :)

2009-03-23 @ 13:16:09
Postat av: Fia

Hur går det? Får Ni någon sömn? Går det bra med amning? Mormor såg inte alls stolt ut när jag såg Er ute och gå med barnvagnen ;oP

2009-03-23 @ 17:10:29
Postat av: Mia

va förvånad jag blev att se dej här...=) men det var kul..:D hoppas ni fick i er någon god mat...=) jag messar på tors så kanske du kan komma förbi om du är ledig..=) kram

2009-03-24 @ 19:40:17
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0