Grey

Vad grått och trist det är utomhus. Vad tråkigt svenskt väder.
Har vi ens årstider numera i detta land?
Det känns som att det är ungefär såhär (grått, mulet, dimmigt, regnigt) oavsett månad. Temperaturen är dock ett par grader varmare på sommaren. Det är inte kul att gå ut.

Idag har Anna och Neo varit här. Båda fick hålla bebisar och ack så stolt han blev Neo (pojke på tre år). Ta med sig bebisarna hem också ville han. Det roliga var att när jag var gravid - sa jag och Anna till Neo att jag hade fotbollar i magen, 2 st. Det första han frågade idag var - "Vart är fotbollarna då". Haha. Sötve.

Torsdag idag. Inatt blir Amy & Eddy tre veckor gamla. Vart har tre veckor tagit vägen? När jag var gravid kändes tre veckor som en evighet. My god.
Snart är det redan helg igen. Full fart som vanligt denna helgen också.
Tycker om att ha massor att göra. Det är kul. Komma ut. Träffa folk. IMPORTANT!

Om en stund ska vi ta en liten biltur och handla lite. Vill INTE vara med om att stå utan blöjor mitt i natten när allt är stängt. Vad i allsindar skulle man göra då?
Imorn ska vi till BVC - mäta och väga.

Nä, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0