Hej

Lite update!

BVC var hemma. Amy väger strax under 3600 och Eddy väger strax över 3800. Nu märks det att de gått upp. Över ett kilo sedan vi kom hem från BB.
Hade en trevlig helg. Tog mig t.o.m ut en sväng på lördag.
Annars har vi haft Natty och Magnus hemma. Let´s dance kväll med mat och tjat!
Promenerat, badat de små och myst med min familj.

Har hockey kväll hos mina päron ikväll. Blev dock senare än beräknat eftersom matchen förlängs hela tiden. JAG ÄR TRÖTT!
Amy sover gott på mormors mage och Eddy är lite halv crazy!

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Växer & växer:)



nu är våren här lollo:)

2009-03-17 @ 16:00:30
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Kanske kunde ta o ses?. jag har inte ditt nr så du får gärna ringa mig! Vill ju gärna se dom söta små och dej med såklart!!! o nu är vi friska här hemma!



Kram

2009-03-18 @ 17:53:14
Postat av: Anonym

Hehe mitt namn försvan ovan!!



kram igen Linda

2009-03-18 @ 17:54:54
Postat av: Mia

Du har fått en utmärkelse... Kolla min blogg..=)

2009-03-19 @ 10:54:36
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0