in between

Ja - mellan blöjbyten, matningar, gos och lite småstäd här hemma hinner jag med en blogg eller två.
Marcus är i skolan för första gången sedan förlossningen. Jag är helt ensam och har varit det ett  par timmar nu. Amy sover fortfarande. Eddy har ätit och tvättat sig. Amy sover betydligt mer än Eddy. Så har det varit hela tiden. Redan i magen var det Eddy som var den "galna". Hade mer ont "på hans sida" och han sparkade betydligt mer. Amy är mer lugn och har mer tålamod. Eddy säger till när han är hungrig och då ska han ha mat DIREKT. Det är så kul att man redan kan se personligheter. Bebisar är så olika. Och underbara.



Idag kommer Anna hit. I eftermiddag. Hon har varit sjuk och inte vågat sig hit än - men nu så.
Ska bli trevligt.
Sen tänkte jag fixa lite mat till Marcus kommer hem. Jag är otroligt sugen på fisk. Enkel, stekt fisk med potatis.
Så det får det bli.

Nu är det dax för lite bebisgos och blöjbyten tror jag minsann.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: ceelia

Skönt att dina små änglar är så lungna. söt söta!

Ha en bra dag & stooooooooooooor kram till familjen*

2009-03-04 @ 11:21:14
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å så söta dom är :-)



Härligt att allt flyter på för er. Jag bävar lite för att H ska börja jobba och jag ska reda ut 2 barn och 2 hundar själv men jag vet att jag är helt inne i det efter bara någon dag i vanlig ordning :-)



Hoppas på att ses till veckan! Kram

2009-03-04 @ 23:25:18
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0