kom hit våren

Tycker att oavsett vilken blogg man läser skriker alla efter våren. Jag med!
Vad otroligt mycket trevligare allt är när det blir vår. Det slår nästan sommaren.
Jag längtar!

Man kan gå ut UTAN massor av kläder, sockar, tunga skor och vantar (som man aldrig hittar ändå!).
Kommer bli betydligt trevligare att dra ut på vagnen också. Så svårt att klä nyfödda. Antingen är de jättevarma eller så är de kalla.

Jag har ett otroligt sug efter shopping. Kläder, kläder, kläder.
Jag har inte shoppat kläder på nästan ett år. Jag har inget som direkt passar heller. Inte brallor i alla fall.
Jag vill ha ett par ljusa jeans. Nu nu nu! Några tips på snygga, ljusa jeans?
Lite svårt att ta sig till någon stad där det erbjuds kläder förtillfället så gärna tips med nätshopping funktion ;)

Igår pratade jag och Marcus om dop för Eddy och Amy.
Vi är inte direkt jättesugna på att vara i kyrkan med präst och allt sånt ståhej, tror jag.
Men NÅGOT vill vi ordna. Till sommaren blir det i alla fall. Gärna utomhus ifall vädret är OK.
Eftersom min släkt bor så långt bort krävs lite planering också. Det går inte att ordna något spontant när folk måste resa långt.
En liten namnceremoni blir det oavsett om vi är i kyrkan, hemma eller någon annanstans.
Måste ju festas när världens vackraste barn kommit till jorden.

Nej. Lite kaffe och sedan promenix tror jag. Tänkte försöka locka med mig någon ut och gå lite.
Måste komma ut känner jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Själv är jag Gina fanatiker. Läser varenda klädkatalog om och om. Längtar så efter att få handla vår och sommar kläder. :)

2009-03-12 @ 12:27:46
Postat av: Marie

kolla på nelly.com de brukar ha snygga kläder i varirande prisklasser :)

2009-03-12 @ 18:03:02
Postat av: Linda Kärrfält

2009-03-12 @ 20:33:00
URL: http://linda
Postat av: Linda Kärrfält

Jag kan också rekomendera Nelly. Sakerna kommer så himla fort också. http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=brands&qNavigationBrandId=479&qTrend=&qBrand=479&qClass=&qFilterType=0&qOrderBy=9&qGroup=7

Lite lång länk kanske, men hoppas det är rätt :) Dessa jeansleggins är riktigt snygga! De är ju inte farligt dyra heller. Om man nu inte vill ha "riktiga jeans" :) Hoppas Amy & Eddy mår fint. Kram

2009-03-12 @ 20:39:12
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa hoppas de blir shopping snart lollo de piggar upp! hoppas de går fint med de små söta c")

2009-03-13 @ 12:23:30
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0