Massage + möte

Ja idag har det varit fullt på schemat. Precis så som Louise gillar det.

Startade dagen med en tur till BVC för babymassage. Både Amy & Eddy var på G. Det var riktigt trevligt och det är alltid kul att träffa fler mammor och bebisar. Man får på något vis bekräftat att det inte är bara ens egna bebisar som skriker ibland utan att det är ganska naturligt.
Massagen var kul! Något jag tänker fortsätta med. Ska ha en liten egen kurs för Marcus ikväll tänkte jag.

Nu har vi precis varit på BVC igen. Återbesök med föräldragruppen vi gick på när vi var gravida. Jag har ju träffat alla de små men det är alltid kul att komma ut och tjata lite. Finns alltid gott kaffe också.
När vi skulle gå hade en föräldragrupp med gravida möte i andra rummet så Amy fick agera visningsbebis. Alla ville titta på en riktig bebis då de snart skulle få egna och det är klart att de får. Alltid får man blickar när folk förstår att det finns fler än en bebis. Det är riktigt häftigt att se allas blickar. "Ja, jag har tvillingar". Ha ha ha.
Människor är då extra inttreserade över hur man orkar, hur förlossningen var o.s.v.
Det de inte vet är ju att mina barn är ju de bästa i världen.

Ikväll har vi laddat upp med film och lite godis.
Slappa och gosa som varje annan kväll lär det bli.
Imorn är det första läkarbesöket sedan BB. Intressant att de vad som hänt på 6 veckor.


Bebisarna BUS


Eddy sötingen



hahaha


Lilla dockan sover






Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja här har vi ju en liten gaphals som du vet ;-)



Tjusiga kort på de små sötisarna!

Tack för idag!

2009-03-30 @ 22:30:18
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: .helena.

ojojoj, va söta! =)

härligt att allt går så bra!

kraam*

2009-04-01 @ 14:42:57
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0