MOSTER

Moster Natty är i Åmål och har redan varit här på kaffe och lite bebis-gos. Hon märker skillnad på en helt nyfödd Amy och Eddy och en nästan månad gamla Amy och Eddy. De vet vad de vill de små liven och de har lärt sig hur de på snabbast sätt får det. De sover inte dygnet runt längre kan man säga!
Mat mat mat mat ska de ha - och klart de får det.
Bye bye boobs helt enkelt.

Vi har precis käkat lite "lunch" i form av kryddiga kycklingvingar och sallad.
Senare dyker mor och syster upp och då tänkte jag bjuda på något gott, vet inte vad än bara men jag får ta en tur till ICA.
Marcus har prov i veckan så han pluggar mest.

Helgen är ju passerad också. Den var bra och enormt lugn för min del.
Det har varit både kalas, innebandy, besök till ishallen och promenad med bebisarna. Jag har faktiskt bojkottat allt och bara slappat hemma. VÄLbehövligt.
Man mår verkligen bra av att bara vara ensam ibland. Oavsett om man har barn eller inte.
Jag är dålig på det. Jag har alltid saker att göra, fixa och människor att dricka kaffe med - vilket jag tycker om också förstås.

Hej för en stund.

Kommentarer
Postat av: Mia

skönt att det går bra med er...! så sant så att det är bra att vara ensam ibland... synd bara att folk tror det hänt något om man inte svarar på samtal eller sms. Mobilen är en stressfaktor tycker jag..! Får ses snart igen...! kramar

2009-03-09 @ 20:08:52
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0