Näl IGEN

Ja, då befinner familjen T'äng/Larsson sig i Uddevalla. Vi har varit på Näl igen, med sötisarna. Hörseltest idag och det gick toppen. De hör båda två vad vi babblar om. Duktiga var de också - lika snälla som vanligt.
 
Imorn börjar Marcus skolan igen - och jag ska vara ensam med Amy & Eddy. Känns både konstigt och trist. Har varit så skönt att ha honom hemma, Speciellt på nätterna när man är lite dåsig i huvudet och glömmer vilken bebis man bytt blöja på, vem som fick mat sist PLUS att man ska hålla reda på klockan för att se till att det inte går för långt emellan amningarna.
Allt kommer falla till rätta för det finns inget mysigare än att umgås med våra underverk.

Helgen var bra.
Dop i lördags vilket var fint. I söndags kom Linda, Stefan och Tindra på besök. De tog med sig smörgåstårta - tack tack och fika blev det!
I söndags spelade Marcus slutspel i Innebandyn så mamma passade Amy och Eddy en stund. Det var kul - för de vann och nu går de upp till 4:an. Grattis ÄLSK.
Efter det gick innebandy-gänget till Hörnan och tog en öl. Mamma, pappa, bror Chris och hans Linda var hemma hos mig. Mamma lagade kebab-wraps och vi såg på Beck.
Igår hade vi en mysig hemma dag. Myste i soffan, sov ikapp och glodde på film. Pussades och kramades hela dagen lång.

NU, som sagt är vi hos Syrran i Uddevalla. Vi ska käka lite mat och dricka koffein innan bilfärden hem till Åmål igen.
Tur man har en syster som tycker det är kul att byta blöjor och greja. Haha.

På fredag kväll ska jag hem till Eldis! Ska ta med mig Amy och Eddy och fredagsmysa där på kvällen. Ska bli trevligt!
Hennes mamma och farmor har längtat efter att få se de små - och självklart ska de få göra det.
Annars i helgen vet jag inte. Får hoppas Dinah och Yasmine snart blir friska så vi kan fira lillan som fyllt ett år redan. Jösses vad tiden speinger iväg. Mina småttingar fyller tre veckor på fredag, going on tre år.

Love to my family!










Kommentarer
Postat av: sarah

vilka fina små bebisar....

2009-03-03 @ 17:57:43
Postat av: ceelia

Gud så fina Amy o Eddy är:)väldigt lika marcus:)

jag kommer så fort jag kan gumman:) synd att jag jobbade idag annars så skulle ni få komma hem t mig:)



Massa kärlek t er<3

2009-03-03 @ 18:23:18
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: ceelia

Gud så fina Amy o Eddy är:)väldigt lika marcus:)

jag kommer så fort jag kan gumman:) synd att jag jobbade idag annars så skulle ni få komma hem t mig:)



Massa kärlek t er<3

2009-03-03 @ 18:23:29
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: Emely

Åh vad fina de är :) Hihi, snacka om att lill tösen är pappa upp i dagen!

2009-03-03 @ 20:57:42
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: Judy

I don`t feel again their clothes!

2009-03-03 @ 21:53:27
URL: http://judylesleylarsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Cissi - Ja, snart måste vi ses. Bara att höra av dig!



Emely - Hehe, tack. Alla säger dock att Marcus är mer lik Eddy. Jag tycker det är svårt - tycker inte de är lika någon av oss. Syns kanske mer desto äldre de blir.



Mamma - From Linda! Visst passar Eddy in orange? hehehe.

2009-03-04 @ 09:25:13
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad mycket det hänt bara sen jag såg dem!!måååste snart träffa er!!

PUSS

2009-03-04 @ 09:37:33
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Louise

ELIN - pallra dig hit när som ;)

2009-03-04 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0