satturrdäjj

Efter lite dans till "Stay the night" blir det en långpromenad till city för att köpa lite baby-stuff och kanske ett par jeans.
Jag har varit inne på Stilmagazinet tre dagar irad för att prova jeans - INTE HITTAT ETT ENDA PAR.
Jag behöver akut hjälp med min garderob och tar snart min bil till Oslo för att tvinga Elin att hjälpa mig.
Aldrig har mode varit "min grej" men nu är det bannemej ILLA.

Amy & Eddy vägdes igår.
Amy - ca. 3800
Eddy - ca. 4100
55 cm långa båda två. Så på längden har de vuxit 7 cm på 5 veckor. Bra jobbat mina älsklingar.
Bra mår de. Fina är de.

Ikväll ska jag ta mig en tur till Dinah & Yasmine. Käka massa godis (man får ju äta vad man vill när man ammar.. hahahahaha).
Hörde ryktas om att Robinson börjar idag.

Nej... Nu är det dax att börja promenera mot staden.

Ha en trevlig helg.



Lilla mormor och Amy





Kommentarer
Postat av: Elin

JAAA! ta bilen! gört!=)Jag hjälper dig!=)

nej men vi kanske kan åka till kstad lr nånting när jag e hemma nästa gång? kan bebisarna följa med dit?=) puss

2009-03-22 @ 12:42:37
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0