veckoslut

FREDAG:

Var på BVC - Amy och Eddy har gått upp fint i vikt.
Amy väger strax över 3200 och Eddy strax över 3500.
Knubbisar.
Shoppade lite på stan.
Skrev på papper om att jag och Marcus är sambos och att han är pappa till Amy o Eddy.
Marcus pappa på besök.
Såg Let´s Dance och SAW 5.
Amning, blöjbyten och mys i vanlig ordning.


LÖRDAG:

Sett på Eagle Eye.
Ätit mat.
Städat lite.
Tvättat kläder.
Varit på profab
Marcus på promenad med vagnen (saknar er).
Kristina kommer hit på fika.
Slagit in paket.
Mamma och pappa kommer hit.
Babymys.





Hittills har man fått en del gjort. Fast det känns som man inte gjort ett smack.
Det är allt lite dimmigt i bollen där uppe.



Vi hörs kanske sen.




Kommentarer
Postat av: Fia

Du höll väl för ögonen på Amy & Eddy när Du kollade på SAW? Du måste börja tänka på sånt nu när Du är mamma ha ha ha...



Tänkte komma en dag och laga lite käk och pussa på bebisar... Får bli ett spontanbesök, jag har så svårt att planera... Plingar Dig och är Du hemma utan planer så blir det ett Fia-besök...puss

2009-03-07 @ 17:17:23
Postat av: Anonym

Skänt att dom går upp i vikt, men tycker det känns lite med 400 resp 200 g på 3 veckor?





2009-03-07 @ 20:24:11
Postat av: Louise

Fia: YES! Toppen.



Anonym: Sköterskorna på BVC tyckte det var bra och de följer kurvan perfekt. Kan kanske bero på att de kom ut lite tidigt!

2009-03-08 @ 09:05:07
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: Louise

Anonym igen: De gick ju även ner till ca. 2,7 och 2,6 första dagarna som alla bebisar gör.

2009-03-08 @ 09:06:09
Postat av: Anonym

Min kom också i v 38+3 och jag vet att dom går ner. Min lilla vägde 3300 när han kom, ungefär som dina.



Ja huvvesaken är väl at dom följer sin kurva bar, tyckte bara det lät som lite lite i vikt på 3 veckor :-)

2009-03-08 @ 15:20:13
Postat av: natty

yeey bebis- gos imorgon igen!! :) Jag längtar!



Btw: är det inte lite omoget att kommentera andra människors barns vikt anonymt i en blogg! Sånt kan göra en mamma jätteorolig.. helt i onödan! Dom blir bara rundare och goare varje gång jag ser dem :)

2009-03-08 @ 18:13:02
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: natty

yeey, bebis- gos imorgon :) Jag längtar!! :)



Btw: är det inte lite omoget att kommentera andras barns vikt i en blogg?! Sånt kan göra en mamma jätteorolig.. helt i onödan! Låt de med kunskap avgöra sånt!!

Dom blir bara rundare och goare varje gång jag ser dem :)

2009-03-08 @ 18:25:02
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: natty

oj... den första kommentaren syntes inte först =P

2009-03-08 @ 18:25:54
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag fick ett väldigt bra råd från min kära mor,nu när "hysterin" börjar men vikt och följa kurver å dylikt...Ta det med en nypa salt. Huvudsaken är ju att era bebisar äter bra,ja, mår bra helt enkelt ! Vi ses på tisdag ! Kram

2009-03-08 @ 21:14:51
Postat av: A

Skönt att dom följer sin kurva bra och dom vekar må super :-)

HOppas allt går bra för er därhemma :-)

2009-03-08 @ 23:09:50
Postat av: Jenny

Så länge de följer sin egen kurva är det inget att oroa sej för. Gott att allt går så bra för er. :D

2009-03-09 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0