weeko-endo

Positivt:

Fredag
Pengar
Chris på besök
Mina underbara bebisar
Familjemiddag hos mamma & pappa
Marcus ledig ett par dagar
Natty & Magnus till Åmål
date med ett par kompisar
25 års fest för Maria igår på stadt (Grattis!)
Kommer i mina gamla svarta jeans
Shoppat skinnjacka
Mina barn och min gubbe är friska



Negativt:

SNÖ SNÖ SNÖ.




Som sagt, allt är bra med oss i familjen Larsson/Täng. Jag är dock den ENDA som heter Larsson men det får man väl ändra i framtiden.
Vill tacka alla för en jättetrevlig kväll på stadt igår. Maria fyllde 25 och det firades med överassknings fest för henne. Mysigt!
Idag är brorsan hemma från Mariesstad och Natty kommer till Åmål så det blir middag hos mamma och lite Let´s dance final. Annars i helgen kanske man får besök av en o annan norrbagge och möjligtvis Linda och Stefan med barn, KUL!
Jag är på topp trots detta BLÄ-väder.

Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0