man lär sig något nytt var dag

Idag har jag lärt mig något nytt.
Som faktiskt fick mig att skratta. Jag kanske är dum som aldrig hört talas om detta men jag bara MÅSTE visa er.






Jag var inne på tradera och tittade runt. Sökte på skönhetsprodukter/vård och fann detta.
(Trodde det var två söta sminkväskor eller något först och tänkte "Toppen julklapp till Natty").
Men det är ju två menskoppar. Haha jösses.
Jag har då aldrig hört talas om detta fenomen.
JA! MENSkoppar.

De skriver tydligt att
Är man under 25 år och aldrig fött barn ska man välja strl small
Är man över 25 år ska man välja strl medium

-Om man är under 25 MEN har fött barn då?


Ja det må vara miljövänligt detta.
Men hygieniskt?
Det står att man kan använda dem 10 år i rad.
Skumt.





Mmm vilket underbart inlägg detta blev.
Jag vara bara tvungen.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: elin

men vad ska man ha dem till?

2009-11-11 @ 11:02:43
Postat av: louise

HAHA... istället för en tampong.

2009-11-11 @ 16:17:29
Postat av: Natty

I want it I want it. I need it I need it =P ahhaha

2009-11-12 @ 08:23:40
Postat av: elin

oh my god...

2009-11-12 @ 10:09:30
Postat av: Jenny

Min spontana reaktion är att de kommer bli jävligt jobbigt att tömma... eller!?

2009-11-13 @ 09:36:21
URL: http://trampnarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0