bakfylleångest

Jag har en stor, fet klump i min mage konstant.
Mår illa, nära till gråt, stressad, orolig, lättirriterad.
Känns som en morgon efter en hård natt.
Jag har inte druckit. Inget har hänt. Jag och Marcus har inte bråkat. Jag har inte bråkat med någon.
Jag mår bara illa över något. Jag vet inte vad.
Jag oroar mig för allt just nu.
Jag är en sådan människa som helst inte visar för folk. Jag skriver aldrig om negativa (privata) saker i min blogg.
Jag är otroligt bra på att låtsas att allt är bra fast än att det i själva verket är SKIT.
Allt är inte perfekt i mitt liv. Inget liv är väl perfekt?
Men det som stör mig mest är att jag vet inte hur jag ska göra?
Vad är det egentligen som är SÅ farligt?

Jag tror jag oroar mig i onödan för små saker.
Men tänk om det inte är så "smått". Jag kanske bara försöker övertala mig själv att det löser sig?
Varför irriterar jag mig på folk hela tiden?
Allt och alla? Men mest stör jag mig på mig själv.
Jag behöver slappa och tänka.

På lördag ska jag och Marcus till Örebro och stanna på hotell över en natt.
Käka fin-middag, mysa med en flaska vitt och bara V-A-R-A!


Jag kanske helt enkelt inte har landat efter att ha blivit tvåbarnsmamma än?
Jag kanske bara har trott det eftersom alla andra säger att de har det?
ELLER?

Det är inte synd om mig.
Jag har ju universums snyggaste familj.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0