Barnkalas.

Då har jag varit på barnkalas med mina älsklingar för första gången.
Tindra fyller ju ett år så det fick firas.
Som jag skrev igår, hade inte presenten kommit än - och eftersom posten kommer så sent idag fick jag åka utan någonting. Fick panik innan. Kan ju inte komma till en liten tjej utan en present. Sådant är det värsta jag vet.
Åkte till Konsum för att se om de hade något litet men allt var från 3 år och uppåt.
Åkte vidare till Profab där det var rätt urplockat också men hittade en liten söt, princess-hylla i rosa såklart.
Jättesöt.
När jag kom hem, kollade posten hade självklart presenten kommit så jag får åka dit och lämna den sen.
Lägger ut bilder sen också. Har köpt likadana till Eddy & Amy.
Kalaset var trevligt. Flera bebisar och barn där. Amy & Eddy yngst dock.
Det bjöds på majskrokar, kex, marängswish och saft. MUMS tyckte Amy & Eddy.
Jag med.

Nu sitter jag med kaffet i högsta hugg. Funderar över livet och är fruktansvärt sugen på förändring.
Kan det vara vädret kanske?
Drömmer om en utlandsresa (som vanligt) och längtar enormt mycket till hotellnatten på lördag.
Då ska vi bada! På med bikinin för första gången efter tvillinggraviditeten blir en liten utmaning.
Nej då! Så farligt är det inte.
Haha.
Vem har bestämt att det är osexigt med randig mage?
Zebror är ju jättevackra.

Nu kommer snart Mr and Mrs Trapp hit och ska låna våran bil.
De ska till Karlstad och hämta/köpa något till deras bil.
Sen kanske det blir middag med dom?


Nej, nu ska jag surfa vidare och försöka få lite inspiration inför julklappshandlingen!
Det ska vara perfekt!

Tack för mig sålänge.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0