Dålig fantasi

Har jag verkligen.
Antingen skriver man om samma saker varje gång eller så får man skit för det man skriver.
Därför har jag slappat av med mitt bloggande.
Otroligt trist att många andra slutat skriva också. Varför blogga när man inte kan läsa andras?
Inte alls lika kul.


Igår var familjen Täng + familjen Trapp på roadtrip till Karlstad.
Först var vi på IKEA. Fikade, tittade runt osv. Handlade inget speciellt utan det var mest för att komma ut och göra något.
Efter IKEA åkte Dinah, JC och Yasmine hem.

Jag, Marcus och småttingarna gick in på Bergvik.
Sen handlade vi mat på ICA.
Det var den dagen.

Nu är helgen kommen. Vädret ser ju inte speciellt ljust ut.
Är marknad imorn vilket vi antagligen skippar.
Jag ska på klädparty hos Johanna. GANGSTAR - party!

Ska bli riktigt trevligt. Älskar deras kläder. Tuffa för barn!


Idag ska jag och Marcus resa ur huset.
Försöker sälja bort och slänga bort en massa skit vi samlat på oss.
Har så mycket vi inte använder. Vill ha bort skiten.

Har en hel drös med vinterkläder i strl 56 och 110 ifall någon behöver.
Bort ska det!

Dax för kaffe och tvätten!



Eddy på Höst Promenad



Underbara Amy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0