Klädparty, marknad, besök, lördag.

Min FAVORIT dag på veckan igen.
Älskar lördagar mer än någonsin.

Började dagen med att stiga upp innan alla andra här hemma. Skönt för en gångs skull.
Tog en lååång dusch med allt vad det innebär.
Efter lite stress, bar det av till Johanna på klädparty. En jätteduktig tjej, Jessica, presenterade massor av tuffa kläder från märket "GANGSTAR".
Gillar verkligen dessa kläder.
Tusen gånger snyggare än "Me&i". Mycket tuffare och mer min egen stil.
Förstås mest barnkläder. Minns knappt hur man handlar kläder till mig själv längre.
Åkte i alla fall dit med Eddy.
Marcus gick till marknaden med töserna.
Tänkte absolut inte köpa någonting.
JA ELLER HUR.
Fanns såå mycket fint. Hade lätt kunnat ta med mig varenda plagg hem.
Men fastnade för två st huvtröjor (alla ver att jag älskar huvtröjor).
En orange med skinn detaljer till Eddy.
En grå, lång med motiv till Amy.




Efter partyt åkte vi ner till marknaden vi också.
Strosade runt där någon timme i kylan och for sedan hem.
Det enda vi handlade var en mobil + kamera med barbie motiv.
Godis till Marcus såklart.
Ikväll har Dinah, Jc och Yasmine varit här.
Lekt med barn, letat kläder till Yasmine som L växt ur och tittat på gamla kort från min och Dinahs lilla revolt-period. Haha. Det var tider det.


Blogawards ikväll.
Blev bjuden.
Men har bättre för mig.






Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina tröjor du köpte, men det är svårt att välja men tyvärr så måste man =(. Kram

2009-10-17 @ 22:35:26
Postat av: Louise

Visst - det är inte lätt.

Det du köpte till L var fint det med!

2009-10-18 @ 12:33:34
Postat av: Johanna

;-) Visst är det svårt. Jag hade kunnat spendera mkt mer än vad jag gjorde skratt



Kul att ni kom iaf! Eddy är allt en rikitg charmör

Kram

2009-10-18 @ 14:12:32
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0