natt - bloggar

Efter en supreme! helg i Örebro sitter jag här och ugglar som värsta nörden. Bestämde mig för att lägga mig tidigt ikväll men NEJ DÅ . .

Örebro var, som sagt, helt underbart!
Åkte igår (lördag) ganska tidigt - jag och Marcus.
Brummade upp i bilen för att slippa väntetider och trånga bussar.
Väl framme i Ö for vi hem till Marcus lillasyster Helen som pluggar juridik och har en super-tiny etta, dock väldigt mysig. Bestämde att vi skulle mötas upp för middag på kvällen. Och så blev det. Fast först en flaska vitt på hotellrummet precis som planerat!
Gick på en jättefin restaurang med henne och hennes kille Eak.
Satt i timmar och mumsade mongoliskt/kinesiskt och tog ett par öl.
Jätte trevligt! När de skulle hem gick jag och Marcus vidare och tittade på stan. Massa folk ute. Vi hamnade på "pitchers" (sportbar, fotboll på storbild, stora stark!) - skumt att vi hamnade där med tanke på Marcus förkärlek till föregående tre. Haha. Mycket trevligt och oerhört mysigt det med.

Idag vaknade vi ganska sent. Sent för oss i alla fall eftersom två monster brukar vilja att mamma & pappa inte ska sova. Frukost, promenad och sedan ett besök till Gustavsvik Äventyrsbad.
Vi blev treåringar igen och sprang omkring där och plaskade. Marcus tvingade t.o.m. med mig på en sådan där superfarlig rutchkana. Skrek gjorde jag, kallsup fick jag. Men roligt var det.
Efter några timmar där åt vi och drog sedan hem till min lilla docka AMY
Amy har sovit med moster Natty och Magnus i natt medan EDDY♥ är hos farmor och Kjell.
Eddy har tydligen varit snäll för hon ville behålla honom en natt till.
Längtar till han kommer hem imorn.
Då blir det mys.

Då vet ni vad jag gjort i helgen.
Trist att den är slut.
Nu ska jag sova.
Puss!











Kommentarer
Postat av: Lina

Låter helt underbart!!!!

2009-10-26 @ 07:56:25
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Johannna

Åh va härligt ni verkar ha haft det! Det var ni värda! Ses i morgon Kram

2009-10-26 @ 07:58:23
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Linda Kärrfält

Gustavsvik är kul, åkte jämt dit när jag var liten för att bada :) försökt dra med mig chris dit flera gånger men han kan ju som vanligt aldrig.. haha.

2009-10-26 @ 16:59:11
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0