ÖREBRO here we come

Idag är dagen då vi ska hotell-a i Örebro - vilket ska bli underbart! Folk är olika glada över detta har jag märkt men VI behöver detta. Vi gör aldrig något ihop längre bara VI och det behöver alla människor. Igår lämnade vi in alla våra kläder för försäljning på Hagenberg. Var massor av folk och de hade fått in betydligt mer än väntat. Kul! Jag och Dinah ska dit vid nio och kolla läget och leta efter några fynd till våra småttingar. Vore ju inte fel om man fick sålt lite heller. Flera flyttlådor, IKEA-påsar, vanliga påsar o.s.v. - FULLsmäckat med barngrejer och kläder. Vad ska jag ha dem till? Vore så skönt att slippa ha det här hemma. Det som blir över kan man skänka till välgörenhet efteråt. Jag funderar på det men det beror på vart det går. Tänkte fråga idag. Alla sover förutom jag. Vet inte varför jag inte ligger och vilar för jag börjar känna mig sjuk och NEJ NEJ NEJ det orkar jag inte med igen. Har ju nyss varit sjuk. Nu är det halsen! Det värsta jag vet. Örebro i alla fall! Det kanske får mig på andra tankar och piggar upp vardagen en aning. Det tror jag. Puss på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0