sicken tur man har

Lördagen närmar sig med stormsteg.
Lycka!

Idag har varit en mysig dag.
Ett par av våra vänner dök upp imorse med frukost. Tack!
Sedan har jag sorterat kläder, fikat med två riktigt sköna tjejer, städat och tvättat.

Imorgon ska jag, Amy & Eddy på 1-års kalas.
Hos Tindra. Beställde en present till Tindra över nätet. SÅG TILL att det skulle vara i min postlåda SENAST idag.
Men NEJ, icke sa nicke.
Tack för den. Kul att komma på kalas utan paket. Jippi.
Får åka och köpa något litet till henne och lämna "den riktiga presenten" senare.
Sicken tur man har.

På fredag ska jag och Dinah lämna in alla våra kläder för försäljning. Vi har kämpat hårt med detta.
Har tagit många timmar.
Kul om man säljer något. Men jag tycker det är roligt att fixa och greja också.
Har ju en del barnkläder om man säger så.

Jag och syster är bjudna på "sex-party" på fredag också.
Vi får se om man hinner med det också.
Vill ju vara laddad inför våran helg i Örebro med.

Tjat, tjat!

Tv tv nu nu.



 

E  & A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0