Sjuka Barn

Då är både min Lilla Amy och min Lilla Eddy sjuk.
Amy mest.
Hon hostar, nyser, snorar och gråter. Stackars lilla.
Tycker verkligen inte om när mina små inte mår bra. De ska må bäst.
Detta har dock pågått ett par dagar - och ikväll verkade det vara på bättringsvägen.


princess

 

Har idag fått en massa trist gjort.

Varit hit och dit. På baken, samtal fram o tillbaka, pappersarbete, fyllt i massa blanketter och papper, bokat tider. Känner mig som en riktig sekreterare.
Det roligaste var att ringa och boka tid för MASSAGE. Rygg & Nacke.
Fick det i "doppresent" av Mrs Westlund & Ms Jarnryd. Inte varje dag man har varken tid eller råd att gå och få sig en riktig massage så det ska bli UNDERBART!
Lyx!

Nu sitter jag och letar presenter.
Lilla Tindra blir stor och fyller ett år om ett par veckor och Amy & Eddy är bjudna på kalas.
Någon som har bra och annorlunda förslag på presenter till en ettårig liten tös?

Helgen som passerat var trevlig och lugn.
I fredags hade vi idolkväll hos oss med syrran och Magnus.
(SHIT vad Erik är bäst!)
I lördags var vi bortbjudna på middag och ett par glas vin.
Mysigt och trevligt.

Planerna flödar, as usual, och vi planerar in en julklapps-handligs-roadtrip till Ullared.
Blir av i början av November som det ser ut.
NU SKA DET BLI AV. Har sagt det ett par år nu men fortfarande inte varit där.
Kom igen nu Louise.
Hur svårt kan det va?

Drygt två månader till jul också.
Jösses.
Och om en timme fyller Amy & Eddy 8 månader.
kl. 01:09 och 01:24.
Scary vad tiden går fort.





väldigt fort.
god natt.



Kommentarer
Postat av: Lina

oj brukar ni uppifrån landet också köra till ullared. kul :-) jag var där i helgen. hur lång tid tar det att köra dit för er?

2009-10-13 @ 08:39:57
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Usch det är så läskigt när små barn blir sjuka, men det är ju bara tillfälligt :)

De är väldigt söta i alla fall! :)

2009-10-13 @ 08:53:19
URL: http://kimmi.blogg.se/
Postat av: Annica

Böcker, pussel och nallar i all ära, men visst ska tösen

ha en 100-kronors Harry Boy i paketet också?

Vid en ev vinst så är ju grunden lagd till ett glamoröst

leverne när hon blir äldre.

2009-10-13 @ 08:58:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: LOUISE

Hej!

LINA - Det tar ca. 3,5 - 4 timmar.

Finns ju bussresor, men jag tycker det är roligare att ta bilen och kunna bestämma själv.

KIM - Ja, jag har tid på BVC idag så vi får väl se varför hon hostar så. Och tack!

ANNICA - Tack för tipsen! :)

2009-10-13 @ 10:08:55
Postat av: Lina

det är ungefär vad det tar att köra från blekinge :-)

2009-10-13 @ 14:37:41
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har tvingat med Ove till Ullared. Ska åka i december...Ska bli intressant att se hur han klarar sig på Ullared, han får ju lätt panik inne på ICA...puss hoppas godingarna mår bättre

2009-10-15 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0