Snark på er.

Mina underverk verkar bara vilja EN sak just nu, SOVA!
Amy igår:
Vaknade kl 8 på morgon efter att ha sovit 12 timmar.
Åt frukost och somnade om efter någon timme.
Sov till 13:30. Efter att jag försökt väcka henne lite lätt.
Promenad. Amy mest irriterad och trött. Kliar sig i ögonen.
Kom hem. MAT. Slocknade igen.
Somnar för natten runt 22. Sov till 9 imorse.
Nu gav jag henne frukost och hon sover igen.
WHAT HAS HAPPENED?
Eddy har sovit ungefär lika mycket han med.
Gossingar.

Nu ska jag ta tag i dagen.
Beställa blanketter från FKassan, duscha, promenad och matlagning.

OM, OM, OM jag ska fortsätta att blogga vill jag ha förslag om vad jag ska skriva - så det är bara att sätta igång.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Tobben

Va gött!! tänk om en annan hade det så he he :)

2009-10-07 @ 04:59:49
Postat av: Anette

hej där



Passa på och njut medans du kan.

Va söta dom är



Kramar alla vi på postfixarna

2009-10-07 @ 09:30:37
Postat av: Jennie

Fina bilder och ibland är det skönt med mycket sömn. Jag gillar din blogg just för att du är så ärlig/ skriver ärligt osv. Skriv om vad som händer i ditt liv, saker du gillar/ inte gillar. Lite tips, kanske gör lite nytta..



Kram på er allihop!!

2009-10-07 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0