pricken

Pricken, min favorit affär i Karlstad. Älskar den.
Liten, mysig butik med massor utav underbara barnkläder och leksaker.
Nu är snart sommaren här och detta vore INTE fel att ha i våran trädgård:



Sååå fina träleksaker och andra tillbehör.
Ska bli så roligt nu till sommaren när både Amy & Eddy kan springa omkring och leka lite och framförallt bada.
Förra sommaren var rätt meningslös. Barnen var runt halvåret och jag tyckte det var ganska tråkigt att ha små bebisar i värmen. Nästa gång får man planera så de är runt året sin första sommar.

Nu har vi ansökt till dagis. Hoppas vi får vårat förstahandsval.
Tycker dock det är både skönt och kul att de är hemma med sin pappa som det är just nu.
Bra för allihop och jag själv tycker det är såååå skönt att komma hem till två glada barn som saknat mig.

Har letat regnkläder för fullt överallt men kan inte riktigt släppa taget om dessa från MOLO.
Har nästan blivit lite kär i detta regnstället. Visst vore lilla Eddy söt i det?





Idag har jag jobbat 13-22.
När jag kom hem möttes jag utav två nakenfisar som sprang runt och skrattade och jagade Marcus.
Sen blev det MYS och bums i säng.


Hörs.

Kommentarer
Postat av: Elin

NÄSTA GÅNG??? så de kanske bli ett syskon trots allt?=) wee!=) va fina genuina leksaker det var på den sidan! hoppas allt är bra med er? har våren kommit hem än? puss

2010-04-09 @ 11:25:49
Postat av: Johanna

Jag lixom Elin reagerade på nästa gång ;-)



Pricken måste jag verkligen leta upp nästa gång vi åker till K-stad, kan bli dyrt verkar det som ;-)

Kram

2010-04-09 @ 11:42:57
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Kristina

Såg när jag gick förbi Accenten att de har flera av grejerna i sitt skyltfönster, så det går nog att plundra plånboken på hemmaplan ;-)

2010-04-09 @ 23:15:40
Postat av: Anonym

vilka fina saker!

2010-04-11 @ 10:10:50
Postat av: Louise

ha ha ha ja VAd har jag skrivit??? Vet inte vad jag hade i huvudet just då!!!!

2010-04-15 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0