våren är här

Våren kanske varit här ett tag. Men idag har det ju varit rikitgt varmt vilket är helt underbart.
Nu ska vi slänga på en bra film, käka räkor och tända levande ljus. Ungarna sover och det ska utnyttjas till fullo.
Har jobbat idag, men bara ett kort pass så jag har hunnit med att både besiktiga bilen och storhandla på ICA.

Badrummet här hemma är fortfarande inte färdigt. Marcus hade tänkt göra detta när jag jobbar men märkte snabbt att han hade två ett åringar som ville vara med då också. Inte så bra med färg o.s.v. Men vi tar lite då och då.
Sen har vi köpt en ny lila matta till köket och jag har börjat plocka undan all små skit som t.ex. mina 2000 ljusstakar jag har i olika färger och kombinationer. Är så trött på allt här hemma och hade mer än gärna bytt ut ALLT.

Amy & Eddy har fått lite garderobsnytt utav både mig och sina släktingar, vilket jag alltid tycker är kul.






allt från samma underbara Nova star.
Är riktigt sugen på en tur upp till "pricken" och tror jag ska dra med mig Jennie & Johanna. Vad tror ni girls?

Nu ska jag mysa vidare, ha en bra kväll alla!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag e på :-) Alltid shoppingsugen o Pricken verkar vara en affär man måste besöka!



Vi kanske skulle ta tåget upp någon dag, eller är de bökigt det kanske? KRAM

2010-04-27 @ 22:56:19
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Jennie

På här mä !!

2010-04-28 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0