1 år * 1 år * 1år

Ja må du leeeva, ja må du leeva. Så väckte jag mina älsklingar på lördagsmorgonen och deras ett års dag.
Det var en toppen dag med massor utav dans & musik, god mat och gott fika, familjen på plats, presenter utan dess like, ännu mer musik och många skratt. Mamma Louise var så stolt och glad heeeela dagen.
Amy & Eddy är bäst.

Jag är ingen vidare bullmamma. Jag tycker det är tråkigt att baka och jag är inte bra på det. Jag har inte gjort det sedan jag hade hemkunskap i nian. Men man MÅSTE baka till och med sina barn. Och speciellt när de fyller år. Som tur var hade vi Magnus och Syster här hela helgen så de har verkligen hjälpt till mycket. Både med städ, barnen och bakning. Jag fick t.o.m. lagad middag på lördagkväll bestående utan gott kött, klyftisar och sås. TACK för hjälp! Uppskattas massor.

Igår, söndag, var det barnkalas som stod på schemat. BAkNING IGEN, STÄDNINGEN IGEN o.s.v.
Väldigt skönt att få båda kalasen avklarat på en helg. Men dock en aning jobbigt. Man vill ju hålla städat, vara fräsch och sminkad samtidigt som ALLT annat ska göras. Jag får vara ärlig och säga att Amy & Eddy inte har fått lagad mat den här helgen. Hanns inte riktigt med att laga mat under de timmarna de har varit vakna.
Kul kalas igår i alla fall. Massor utav bebisar och föräldrar. Allt från 4 månader-4 år.
amy och Eddy fick leksaker, kläder och presentkort på "marianyckelpiga.se". Tack alla.

Idag har vi tänkt oss till Öppna förskolan - fika och leka. Träffa vänner till både oss och barnen.
Sen ska jag laga en god, hälsosam middag till min lilla familj och bara slappa.
alla hjärtansdag prioriterades inte igår, därför ska vi fira den idag.

Lite utav Amy & Eddys presenter:



Några puddingar från Gangstar och molo.

Dax för påklädning & Frukost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0