...

Har nogsuttit framför datorn alldeles för länge. Ser fyrkantigt och suddigt. Eller är det sömn som behövs? Eller är det för att jag börjat jobba?
Marcus har precis kommit hem från innebandyträningen. Trist när det är så sena träningar på onsdagar jämfört med måndags och fredagsträningarna. Det positiva då är ju dock att Marcus hinner hjälpa till med nattning utav Amy och Eddy. Nu är han hemma i alla fall så då ska väl lite mys hinnas med.
Glor på OS och surfar runt på facebook och tittar på folks bilder. Kul!

Idag har jag jobbat. Kort pass 8:30-13:30.
Fick samtal från mitt "nya jobb" där jag börjar 1 mars. De ville hälsa mig välkommen och jag fick två pass där jag ska gå brevid nästa vecka. Imorgon ska jag hämta mitt schema och ha minimöte på kontoret.

Det ska bli kul att köra igång.


Mitt letande efter utbildningar är dock inte slut. Jag SKA plugga. Och jag tror jag vet vad. Ungefär.
Min dröm är att det leder till polishögskolan. Men vi får se.

Annars idag har vi långpromenixat i det soliga vädret och som vanligt, tvättat kläääääder!
Tror jag byter kläder på barnen 2-3 gånger per dag förutom pyjamas så det blir ju några decimeter på höjden i högarna per dag.

Tur jag har världens sötaste ungar som jag bara blir mer och mer kär i för varje dag som går.
Måttligt stolt mamma. Puss på er.
Imorgon får ni kolla PD. Annons (något sen) till godingarna våra eftersom de fyllt år.
På tal om fylla år. VAD MYCKET PRESENTER de fick båda två. Hur mycket fina kläder som helst och massor utav behövliga saker. Amy fick en rosa, liten minidator, Eddy fick en skrivtavla. Utav kompisarna Vile och Leon fick de varsitt presentkort på "marianyckelpiga" vilket jag faktiskt redan lyckats använda. De ska få ett varsitt syskonhalsband med deras namn ingraverade i. Tyckte det lät så gulligt med syskonberlocker och de var superfina. Längtar efter dem!
Tack alla!
Imorgon fyller kusin Alicia 2 år och kalas blir det till helgen. Trevligt. Kalas, kalas, kalas.
Och så är det ju GANGSTAR-party på lördag och SOM JAG LÄNGTAT!
Kolla in kläderna på hemsidan http://www.webshop.gangstar.se
Sååååå fina!







Nu ska här mysas. Behövligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0