REMEMBER ?!?!?


Detta var hur jag såg ut någon vecka innan förlossningen.
Fati gånger hundra och lillasyrran ser ut som min dotter ungefär.
Jag blir lika fascinerad utav mina gravidbilder varje gång jag tittar på dem.
Helt otroligt stor var jag.
45kg + slutade det på dagen innan förlossning.


Amy, Eddy och mamma är Betydligt lyckligare och fräschare nu :)
Och de är ju alldeles för vackra för att gömmas i en mage.
Här är de 8 månader och påväg till hörnan på middag.

Dax för hockey/ OS final nu!
Bye. . .

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du var lika fin då som nu =)!!Kram

2010-03-01 @ 20:41:13
Postat av: elin

haha de ser verkligen helt galet ut...=) så klart alltid fin..men täääänk att de där små knattarna låg där inne! sjukt!

kommer hem om en vecka! då ses vi!=) puss

2010-03-03 @ 10:01:51
Postat av: jennyn

Wow vilken mage du hade! Hihi helt otroligt :)



Ha en fin kväll, kramar



psst - kika gärna in o tävla hos mig!

2010-03-03 @ 22:52:30
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Helen

Underbart att se där där gamla korten, Tiden har gått så otroligt fort..!! <3

Hoppas att allt är bra med er.. Massa kramar från Skövde

2010-03-16 @ 14:19:41
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0