YEEEEESSSS!!!

Nu, finally, sover ALLA ungar och då blir det mys.
Marcus ska fixa korv med bröd och en iskall öl.
Slutet på Lets Dance och sen blir det film.

Imorgon vankas ettårs party för sötaste Vile.




Idag har varit en lugn med trevlig dag.
Vaknade runt åtta. Ordnade frukost och skyndade oss ut i solen.
Äntligen kan man ju dra vagnen så det fick bli en långpromenad runt om.
Marcus fick dock gå med vagnen mitt på vägen lite här och där. Men det är ju betydligt bättre än på flera dagar.
Jag har kollat ut lite recept på bakverk till kalasEN nästa helg.
Blir "familje-kalas" på lördag då Amy & Eddy fyller år och barnkalas på söndag.
Mina ÄLSKLINGAR blir ett år. Jag längtar samtidigt som jag har lite ångest över att jag snart inte har några bebisar längre, utan barn. Och som planerat, så vill jag bara ha två barn. Nu har jag TVÅ BARN. Världens bästa två barn och jag har absolut inget att klaga över. Dock kommer den där ångesten över att jag aldrig kommer att ha en bebis igen.
TUR att jag har tre småsyskon som förhoppningsvis kommer att få bebisar i mängder. En drös vänner som ska ha fler också.
Vi hade t.ex. en bebis hemma idag. Thor som är tre månader och son till Mattias och Ida.
De var här på kaffe och bebisgos. Amy & Eddy tycker det är jättekul med Thor. Speciellt Amy. Hon skrattar och ska pilla överallt. Båda två fick sig en sitt i hans lilla bilstol också. Det var kul. Haha.


Neej. Nu ska jag ta den där iskalla biran och bara njuta utav att det är fredag, jag har hela min familj hemma och jag ser fram emot att träffa Vile och de andra små puddingarna imorgon (inkl. mammor)!


God kväll!





Kommentarer
Postat av: Linda Kärrfält

Ett tips på nått super enkelt och gott, "drömtårtsbitar" tror de heter nått sådant :) De är bara att göra två rulltårtsbottnar med chokladsmak och så hemmagjord smörkräm emellan, florsocker på och skära i fyrkanter. Super gott :)) Eller ja gör så, vet inte om de är det äkta receptet :)

2010-02-09 @ 18:22:11
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du får hojta till om man kan hjälpa till med något inför kalaset. Jag tycker ju att det e ganska kul som sagt, och har massor recept om det är något du letar efter :-) Kram

2010-02-10 @ 18:40:04
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oki..



Ja klockan är helst underbar! Har spanat på den lääänge nu så snart ska den få bo på min arm ;-)

Vile har haft sönder min favorit klocka så nu behöver jag ju verkligen en ny ;-)KRAM

2010-02-11 @ 07:12:35
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0