colder

Vad kallt det är. Kanske dax att få igång den där kaminen på övervåningen.
Tur det finns goa huviströjor och mysbrallor att gosa omkring med hemma.

Igår var det ett års firande på Bvc för alla i mammagruppen som gått på träffar sedan vi var gravt överviktiga med små hjärtan i våra magar. Nu är de ute, snart ett år gamla allihop och små monster!
Underbara barn och mammor/pappor som jag hoppas kunna få känna resten av mitt liv. Amy & Eddy har redan massor av vänner som jag vet de kommer få en bra uppväxt ihop med.
Det är viktigt med vänner för barn. De utvecklas som bäst med sina vänner.
Barn som enbart umgås med sina föräldrar och vuxna SER man på att de ligger långt efter med det mesta.
Vi fick i alla fall god tårta och barnen fick leka av sig rejält med alla leksaker.

Vi pratade mycket om kost, mat, tillagning o.s.v.
Vad viktigt det är med en bra start i livet och vad annorlunda allt ser ut nu jämfört när JAG var bebis.
Snabbmakaroner och färdiga köttbullar eller falukorv ÄR INTE BRA MAT.
Det vet vi väl alla?
Sanningen är den att det vet inte alla. Många tror att det är husmanskost. WRONG!

Nu ska jag dricka lite svar kaffe och så skriver jag mer sen.
Behöver nog byta en eller två blöjor känner jag också, haha!


Seees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0