...

Sitter och smockar i oss knäckebröd med skinka och hinkar i oss kaffe.
Amy och Eddy sover middag. Jag har skrivit (försökt) handligslista.
Vi ska åka och handla in allt till imorgon.
Det som jag bestämt ska serveras hittills är köttfärspaj, crotistini med bacon och ost, coleslaw, sallad, skink/senapsrullar, tsatsiki, laxröra, buffalo wings, pommes pinnes.
Får väl kolla runt på euro cash efter ideér.
Sen måste jag till system bolaget.
Sen ska jag skicka paket med barnkläder som jag sålt.
Sen kommer en gammal arbetsvännina hit på kaffe.
Sen ska jag, Amy, Eddy på innebandy match och titta på pappa när han dänger skiten ur Edebäck.
Sen kommer syrran och Magnus och jag hoppas vi kan låna den nya Wallander filmen utan J och H för att mysa till.
Sen ska jag förbereda mat som går att förberedas.
Sen blir det ett glas vin och slapp med gänget.
Sen ska jag sova.

Jag har att göra.
Amy & Eddy är ju inte direkt förstående att mamma har annat för sig.
Måste leka med dem med.
Men det är det bästa jag vet.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså det tänkte ni! Självklart :-)

2010-01-22 @ 13:23:37
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter mums det du! ha ha :)

2010-01-22 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0