Hej o hå!

Nyss hemkommen från Malin, Jonas och Emmy.
Johanna hämtade upp mig strax efter tio och nu har vi fikat, tjatat och lekt i några timmar.
Idag är väl planeringen så enkel som att vi ska dricka kaffe med Anna och Jocke - sedan OMGÖRNING i hemmet.
Attans vilket sug jag har för förändring. Som när jag var gravid. Allt skulle städas, sorteras och förnyas.
Jag är en riktig periodare gällande detta. Blir som besatt.
Sedan ska vi handla mat också. BEHÖVLIGT!

Nu sover barnen och det är väl min tid på dygnet då jag måste städa, tvätta, plocka undan och så vidare.
Ingen lugn stund här inte.

Hörs senare. . . . . så får ni veta mer ang min kärlek till MOLO, haha!


Trötta och redo för välling och säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0