jag tackar...

...alla på denna jord att den här dagen strax är slut.
Var en trevlig dag igår med dop i Steneby för finaste Thor och hans trevliga släkt och sedan vidare på middag hos en vännina. Dock märktes det på vår lille Eddy att allt inte var på topp.
När vi kom hem tog vi temp vilket den visade vara nästan 40 grader.
Alvedon och lite sömn trodde vi. Och nej då!
Uppe heeeela natten. Lilleman hade nog både ont här och där och kokhet var han. Stackars.
Detta har fortsatt hela dagen och alvedon har varken gjort honom piggare eller sänkt tempen.
Ringde 1177 och satt i telefonkö i 35 minuter. Jippi.
Fick en tid på Balder kl 12:30 när klockan var efter 12:00 så stressigt blev det att klä på o.s.v. för att hinna i tid (eftersom det var SÅ fullt upp där att de klämmer in oss för att vara snälla!?).
När vi kom dit var det EN ENDASTE person i väntrummet.
Skönt tänkte jag, då går det snabbt. Och Eddy var ju inte speciellt road utav detta.
Han ville nog helst bara sova hemma i sin säng utan massa kläder på sin varma kropp.
FEMTIO minuter satt vi och väntade. 50?
När det var EN person på hela stället som skulle träffa läkare?
Sen tog det 10 minuter inne hos läkaren, väntade 30 minuter till och sen var det Tack och Hej.
Jösses säger jag bara.
Jag klagar aldrig på den svenska sjukvården men idag tycker jag allt att de hade kunnat rappa på sig lite.
Och varför säga att de har fullt upp och massor utav patienter när det var EN till förutom jag?

Väl hemma efter detta lämnade jag av Eddy hos Marcus och Amy.
Åkte och handlade lite mat och lämnade av alla inbjudningskort till Amy & Eddys ett års kalas. Så ni som är bjudna får gärna meddela om ni kommer eller inte! :) Party it is!
Tänk att mina godingar blir ETT ÅR om mindre än två veckor?
Uuja vad tiden går snabbt. Ett år redan!

Dagens höjdpunkt är i alla fall när Lilla Amy tar tag i Marcus speldosa och total sabbar hans spel som han kämpat med i SEX timmar ungefär!
Snacka om att jag höll på att skratta ihjäl mig! vilken TJEJ! Hon kan hon!
Och sen fick jag ett MMS utav min kära syster på Miami Beach. Tack för den uppmuntringen Natty!
HAHA!

gooood night!


Hoppas du mår bättre imorgon älskade Eddsan!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Även om jag har varit nöjd med Balder, så får jag lov att säga att det verkligen var skitdåligt! Behöva sitta och vänta så länge med ett litet barn med så hög feber, värdelöst! Hoppas han snart är sitt härliga jag igen =). Krya på kramar från oss.

2010-01-31 @ 22:09:51
Postat av: Johanna

Åh va jobbigt :-( Hoppas han kryar på sig snabbt iaf.



Provat att varva alvedon/ipren?? Kram

2010-01-31 @ 23:10:57
URL: http://johannak06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0