löjligt

Jag har, länge, irriterat mig på människor som blockerar folk från sådant här.
Jag kan ärligt erkänna att jag lösenordsskyddade min blogg p.g.a. EN (kanske två) personer. Och varför ska jag göra det? Jag är en spdan person som KAN stå för mina åsikter.

Och nu ska jag ge er lite utav mina tips gällande hud / hår.
Se och lär . . .




Bobby´s nya serie. jag har bara provat shampoo och balsam och blev glatt överasskad.
Hade fördomar (precis som många andra) men jag tycker att flaskorna är snygga, innehållet bättre än bra och jag tycker faktiskt om Bobby!



Aloe Propolis creme från "foreverliving-products". Har tidigare överöst detta märke med komplimanger men denna kräm har räddat mitt ansikte i vinter. Jag har det senaste haft väldigt torr hy och "propolis" är ganska fet och dryg. Har även använt den flitigt på både Amy och Eddy och jag är övertygad om att den har hjälpt dem från både det ena och det andra. Underbar!




TREsemmE !!!
Även här otroligt positivt överasskad. Superbra shampoo och balsam. billigt/prisvärt och stora förpackningar så man slipper handla nytt konstant.













Jag har blivit totalt förälskad i dessa kläder från underbara Nova Star.
Finns inte ett plagg jag inte skulle ta på mina barn.
Och Ja, det är lite dyrare än H&M och Lindex MEN det är MILJONER gånger snyggare, roligare och betydligt bättre kvalitet (ljusår från profab/jysk kläder). Jag blev så glad när Amy och Eddy fick massor av Nova Star kläder i julklapp.

MER NOVA STAR!




NEJ. . nu ska jag sova. Imorgon är det två kalas på schemat.
Ett års kalas hos Alva och 50 års kalas i Svanskog.
Lördag och allt. Och mysigt att träffa alla mammor igen.

Good night!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror jag har dn alo vera krämen hemma. Jag ska testa den på L.

Vi ses sen !!

2010-01-09 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0