New york converse

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR converse all star!
Har ett par st själv men nu har mina älsklingar också!
Och jag är gladare än någon annan.
Deras gosiga mormor köpte varsitt par i new York och HUR gulliga kommer inte Amy och Eddy vara till sommaren i dessa? Naaw!




Tack mamma!
Eddy fick även en cool WCt dress i blått och Amy massa rosa såklart!



Idag däremot.
Har vi haft Jennie, Leon
Johanna, Håkan och Vile
På fika.
Fika, Tjat, Skvaller och sånt.
TREVLIGT!
Imorgon ska vi till Malin på fika och se hur hon bor
med sin lilla Emmy.
MYCKET fika blir det.

Nu funderar jag på att ta tag i om-möbleringen i vårat TV-rum.
trivs inte alls utan bara stör mig på hur trångt det är.
Och våran TV rums matta är HEMSK!
Jag vill ha den här:


LILA OCH FIN!

Nej nu ska jag ta och väcka barn, få i dem lite mat (lax) och sedan ta en promenad.
See you!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom var verkligen ursöta skorna, vi är väldigt avis :-) Dom rosa va givetvis något extra ;-) Men Vile passar tyvärr halvbra i det skratt



Tack för trevligt fika idag! Inte dåligt att herr H lyckades pricka in en, nu blir det nog oftare :-) Kram

2010-01-13 @ 19:31:16
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Louise

Johanna! Var toppen att ha både dih, V och H här. När som helst! Ses imorn för ännu en fika! Haha. Kram

2010-01-13 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0