städtant

Idag har varit en dag i städandets tecken.
Jag är fortfarande inne i en förändrings period. det är kul, faktiskt!

Något som är MINDRE kul är att folk fortfarande inte hört av sig angående min 25års fest på lördag!
Jag gar skrivit om detta förut. Det har disskuterats massor på min blogg.
Vissa anser inte att man ska behöva planera/kan planera. Det är rena BULLEN för mig.
Om jag bjuder runt 30 pers på en fest (en månad i förväg ungefär) och över hälften inte svarar ens när det är EN dag kvar? HUR ska man då kunna handla, laga mat, köpa alkohol, ordna sittplatser DÅ?
Det finns inget mer respektlöst!
Bland det värsta jag vet är när människor väntar in i det sista IFALL något bättre skulle dyka upp. Ännu värre när folk bara skiter i det. och ÄNNU värre när man får en massa patetiska ursäkter på sms när man uttryckts sig på facebook.
Hoppas ni skäms och hoppas ni läser detta! Ni vet antagligen vilka ni är också.

Nåja, 25 år om något dygn då. Ser fram emot det och det kommer bli kul!

I tisdags var jag på friskis och svettis. SKÖNT och kämpigt och attans vilken träningsvärk jag har idag.
Mest i magen. De där musklerna är väl lite förslappade kan jag tänka mig. Haha.
Det var riktigt kul i alla fall.
Igår var jag på jobbet för uppdatering. Fick reda på att något stor är på gång för mig och att alla pratar om att de saknar mig. Sådant är alltid kul att höra. Tackade även JA till ett pass på måndag!
Jag ska alltså JOBBA på måndag! HELT ensam, utan annan personal och ha ansvar för massor av viktiga saker som post och mediciner.
Efter detta mötte jag upp med världens sötaste Madde och satt på XO ett par timmar, drack kaffe och babblade minnen och framtid. Jag är fruktansvärt sugen på att åka och hälsa på i Sydafrika nu kan jag säga.ö Vilket land!

Nu ska jag städa lite mer. Väcka lilla söta Amy och laga korvstroganoff med ris.
Ikväll blir det MYS och enbart MYS.

See ya!



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu va irriterande att folk inte kan svara !!



hoppas du får en bra födelsedag iaf :)

2010-01-21 @ 16:51:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi har ju diskuterat det redan men uj va ja kan reta mig på när folk inte kan anstränga sig så pass att få iväg ett litet svar när man ska ordna något :-(



Grattis i förskott iaf :-)

2010-01-21 @ 18:34:14
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis i förskott..! Hoppas du får en underbar födelsedag! Kramar

2010-01-22 @ 07:53:51
URL: http://blomgrenmaria.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0