today

Har varit fullt ös - medvetslös idag som vanligt.
Timmarna går och helt plötsligt ska barn badas / matas och nattas.
Idag har jag kämpat med tvätthögar, lekt med mina bebisar (som knappt kan kallas bebisar längre!), promenerat ute i det vackra vinter Sverige, hämtat mamma på jobbet och haft "girl-shopping" på ICA och system bolaget.
Var en sväng hos J.F och kapade loss på lite GANGSTAR! (love it).
Idag gick jag loss på:



En underbar svart tyllkjol till min prinsessa.



En puffärms sweat/klänning till Amy.



En Dress/pyjamas till lilla Eddy.

Marcus är och tränar, som vanligt på fredagskväll. När han kommer hem bjuds det på Hasselbackpotatis, entrecote, sallad och gräddsås. Till det blir det gott vin och massa mys framför Let´s Dance.
Vad gör ni ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0