tradera

Har verkligen separationsångest gällande Amy och Eddys saker och kläder.
Jag vill egentligen inte sälja någonting alls. Inte ens deras gamla strumpor. Men nu börjar det bli patetiskt.
Hela våran övervåning är fullpackad med kartonger(IKEA kassar med kläder, skor, ytterkläder o.s.v.
Jag måste sälja och ge bort allt. Och bara spara det som verkligen betyder något eller har minnen bakom sig.
Vi sålde ena gåstolen här om dagen. Hej Då Eddys fina gåstol. Usch. . . . jag är hemsk, jag vet, men jag har stora problem med detta.

Idag sålde jag Amys underbara Nova Star jeanskjol.
(Tur hon fick en i större strl i julklapp!)




Nu ska jag åka till affären. Sen blir det dusch, städ och kanske innebandy.
Känner mig rätt seg och svag! Men det får gå. . .
Kom hem sent från Svanskog igår, efter ett trevligt 50-års firande.


see you later!


busungar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0