zuuuumba

Jag har slagit på stort!
Tog mig i kragen! Nu ska kilona väck.
Drog med mig Anna och Carro på zumba igår kväll. Har tänkt göra det flera gånger (jag tänker väldigt mycket) men nu ska jag bannemej börja träna.
Efter att ha dansat i sisådär 15 år var Zumban väldigt enkel, STEGmässigt. KONDITIONSmässigt (efter ett antal charterresor, fester, rökning och tvillinggraviditet) var det sådär. Den finns där långt inne och fram ska den igen.
På torsdag gäller det igen!

På lördag fyller jag 25. Party party!
Den åldern de flesta 50 åringar vill åka tillbaka till.
Det blir en dunderkul lördag i alla fall.

Idag har jag, Marcus och barnen varit på öppna förskolan några timmar.
Sedan åkte vi till Säffle och tittade runt lite. Bara för att komma iväg lite.
Efter det åkte vi till svanskog och drack kaffe.
Kom hem runt 18 ikväll och sedan dess bara slappat.

Dax för lite kvällsmat och sen MYS as always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0